Rabu, April 21, 2010

NAK MATI DAH!!.................

Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku
Pagi itu indah seperti biasa
Tido y lena terhenti d sana
Basah kuyup ,masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya
Siapa yg sangka bila tiba masa kita utk pergi selamanya
Takkan terduga jika saat ini
Tuhan tentukan akulah org nye
Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku
Gelak tawa tagisan yg hiba
Kenagan kita masa d dunia
Alangkah indahnye jika
Kita mampu hidup selamanye
Siapa yg sangka bila tiba masa kita utk pergi selamanya
Takkan terduga jika saat ini
Tuhan tentukan akulah org nye
Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger

Contributors

Foto saya
Jgn bayangkan kbahagiaan yg lbh besar drpd apa yg anda rsakan saat ini,spy anda x kehilangan apa yg anda miliki saat ini. Jgn ditunggu-tunggu musibah yg akan dtg, krn jk demikian bererti anda ingin mempercepatkan dtgnya kesusahan dan ksedihan

Rabu, April 21, 2010

NAK MATI DAH!!.................

Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku
Pagi itu indah seperti biasa
Tido y lena terhenti d sana
Basah kuyup ,masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu curahkan cahaya
Siapa yg sangka bila tiba masa kita utk pergi selamanya
Takkan terduga jika saat ini
Tuhan tentukan akulah org nye
Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku
Gelak tawa tagisan yg hiba
Kenagan kita masa d dunia
Alangkah indahnye jika
Kita mampu hidup selamanye
Siapa yg sangka bila tiba masa kita utk pergi selamanya
Takkan terduga jika saat ini
Tuhan tentukan akulah org nye
Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku
Jgn di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jgn d lupakan aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan